Kõik enim müüdud tooted

Loetle tooted brändi Schadler järgi

Schadleri kaubamärgist lühidalt rääkides oleks kõige õigem kasutada väljendit „Saksa kvaliteet – mõistlik hind“.

Schadler kui bränd on noor, võrreldes paljude teiste maailmaturul esindatud kaubamärkidega. Saksa inseneride rühm, kellel kõigil oli sel hetkel suur kogemus juhtivatele ettevõtetele kodumasinate väljatöötamisel, asutas kaubamärgi 2008. aastal.

Schadleri fookuses on kvaliteet! Iga toote väljatöötamise käigus uurisid insenerid põhjalikult teiste tootjate kogemusi. Nende eesmärk oli tuua esile mõlemad edukad näited tootmisest, mil seade pakub oma omanikele aastakümneid rahulolu.

Schadler brändi tutvustus

Kui kirjeldada Schadler brändi paar sõnadega, siis kõige sobiv determineering oleks "saksa kvaliteet kättesaadava hinnaga".

Bränd Schadler on noor paljude teiste maailma turul esitatud ettevõtete taustal. Ettevõte oli asutatud 2008. aastal saksa inseneride gruppiga, igaüks neist sel ajal omas suurt töökogemust suuremates saksa ettevõtetes kodutehnika töötlemise alal.

Bränd Schadler paneb rõhku kvaliteedile! Iga toode töötlemise ajal insenerid õppisid teiste tootjate kogemust. Nende eesmärgiks oli selgitada tootmise edukad eeskujud, kui seadis toob oma omanikutele kaasa paljude kümnendate jooksul.

 

Schadleri strateegia edukus on kolmeosaline:

  • Toodangu kõrgkvaliteet;
  • Kaasaegne minimalistlik disain;
  • Hea ja taskukohane hind.

KVALITEET

Bränd Schadler vastab kvaliteedi järgi maailma juhtivate tootjate toodangule, aga hinna järgi vastab keskmise väärtusele keskmises segmendis.

Schadler brändi insenerid määrasid kindlaks, et toodangu kvaliteet sõltub kahest asjadest:

  • tootmise tehnoloogiatest;
  • inimfaktorist.

TOOTMISE TEHNOLOOGIA

Tootmise tehnoloogiate ja toodangu kordaseadmiseks oli asutatud uurimiskeskus Schadler TestLab. Keskuse põhiülesanneks on kõrvaldama kõik puudujäägid enne iga uue toode tootmisse andmiseni, olgu selleks külmkapp või televiisor. Keskus on selleks varustatud eriliste imiteerivate seadistega, mis lubavad toodangut lühikese ajavahemiku eest oma eluaega elada.

INIMFAKTOR

Teiseks faktoriks peale tehnoloogijaid, mis mõjutavad toodangu kvaliteedi, on inimfaktor. Bränd Schadler on töötatud välja kvaliteedikontrolli süsteemi toodangu kokkupaneku algusest kuni lõpliku pakendini. See tähendab, et sõltuvalt kauba gruppist tehnika läheb kuni 12 kvaliteedikontrolli astmeteni läbi.

DISAIN

Bränd Schadler omab oma disainerite koosseisu. Iga toode projekteeritakse mitte ainult inseneridega, vaid ka disaineritega, kelle ülesandeks on teha mitte ainult ilusat, vaid ka funktsionaalset toodangu.

Tänu disainerite tööle Schadleri toodang jääb päevakohaseks vähemalt 10 aastat selle tootmise hetkelt. Aga tänu minimalistliku disainile tehnika sobib suurepäraselt mis tahes ruumi sisustusega.

 

Schadleri peadirektor

Derih Roshamer 

Aktiivsed filtrid

Jälgi meid Facebookis